Служба підтримки клієнтів +380 (44) 3562590 (пн-пт: 8:00-16:00)

Меню

Пошук

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Будинок
Головна
>
Рекламація

Рекламація

Порядок розгляду рекламацій

Клієнт має можливість скористатися строком реалізації права щодо відповідальності за дефекти проданого товару протягом 24 місяців з моменту отримання товару.

 

Як діяти у разі необхідності рекламації

Рекомендуємо найперше звернутися (електронною поштою або телефоном) у наш відділ рекламацій:

телефон: +380 (44) 3562590,e-mail: [email protected]

Не забувайте завжди повідомляти нам свій номер телефону або електронну адресу для швидкого з’єднання на випадок будь-яких розбіжностей.

Наші оператори узгодять з вами найкращий спосіб обробки вашої скарги.

Найпростіший спосіб подати скаргу - скористатися цією формою.

Ви можете просто завантажити, роздрукувати та заповнити цю форму.

У разі повернення товару (за погодженням з нашими операторами), будь ласка, зробіть наступне:

Ми рекомендуємо відправляти товар в оригінальній упаковці. Упакуйте використаний товар або його частину належним чином.

Вкладіть до товару заповнену форму "Повернення" або простий супровідний лист.

Не відправляйте посилку накладеним платежем, ми не приймаємо посилки, відправлені таким чином.

 

Адреса для повернення товару повинна бути обрана відповідно до того, якою транспортною службою ви будете відправляти товар:

Якщо Ви хочете повернути товар(и) кур'єрською службою Meest Пошта:

ПОВЕРНЕННЯ Astoreo, м. Львів, вул Зелена 147, 79035, телефон отримувача +38(067)670 23 03

Якщо Ви хочете повернути товар(и) у поштовому відділенні Укрпошти:

ПОВЕРНЕННЯ Astoreo, A/С 79, вул.Словацького, буд 1, м. Львів, 79000. Номер телефону +380676702303

Якщо Ви хочете повернути товар(и) у відділенні Нової Пошти:

ПОВЕРНЕННЯ Astoreo, відділення Нової Пошти №3, вул. Угорська, буд 22, м. Львів, 79034. Номер телефону +380504301430

Доставка від замовника на будь-яку з вищевказаних адрес завжди оплачується замовником. Неоплачені відправлення не приймаються.

Розгляд рекламації

Рекламації ми розглядаємо в найкоротші терміни, але не довше ніж у встановлений законом 14-денний строк. Цей строк починає відраховуватися з дня доставки товару.Гроші вам повернуть протягом 30 днів.

Ми повернемо гроші на вашу картку або рахунок (це найпростіший і найшвидший спосіб, тому, будь ласка, вкажіть ваші платіжні реквізити - номер картки, IBAN - у заповненій формі скарги). У разі онлайн-оплати через PayU ми повернемо гроші на ту саму кредитну картку, з якої було оплачено замовлення.

 

Як діяти у разі пошкодження товару перевізником

Отримуючи відправлення від перевізника, треба ретельно перевірити доставлений товар. Не приймайте відправлення з ознаками пошкодження.

У разі пошкодження товару, навіть якщо паковання було цілим, просимо якнайшвидше повідомити про це наш інтернет-магазин за телефоном +380 (44) 3562590

Також просимо повідомити про пошкодження відповідного перевізника:

Нова Пошта: повідомити особисто в день доставки в поштовому відділенні.

Meest: повідомлення необхідно надіслати на електронну адресу відділу рекламацій [email protected]

У разі будь-яких розбіжностей чи запитань не вагайтеся і зв'яжіться з з нашим відділом обслуговування клієнтів за телефоном +380 (44) 3562590