Торгівельні Умови
I. Загальні умови
1. Ці умови використання сайту, які водночас є публічною офертою відповідно до Закону України «Про електронну комерцію» (надалі – Умови використання) регулюють права та обов’язки, пов’язані з електронною торгівлею через інтернет-магазин www.astoreo.ua і є невід’ємною частиною договору купівлі-продажу, укладеного між продавцем (оператором інтернет-магазину) та покупцем. Укладаючи договір купівлі-продажу, покупець підтверджує, що ознайомився з цими Умовами використання та приймає усі положення, що ними визначені.
2. Ці Умови використання набувають чинності з 1 травня 2021 року.
II. Визначення
- Інтернет-магазин – веб-сайт www.astoreo.ua, з використанням якого здійснюється продаж товарів через інтернет.
- Продавець – це Packway, s.r.o., юридична особа, зареєстрована в Торговому реєстрі зареєстрована в Обласному суді в Градці Кралове під номером справи C 13638 .Адреса зареєстрованого офісу юридичної особи: Dělnická 390, Pardubičky, 533 01 Pardubice .Ідентифікаційний номер юридичної особи 25629662. Продавець також є оператором інтернет-магазину www.astoreo.ua
- Покупець – споживач чи суб’єкт господарювання, який укладає з продавцем договір купівлі-продажу через інтернет-магазин.
- Споживач – кожна особа, що укладає чи має намір укласти договір з суб’єктом господарювання, яка не здійснює підприємницької діяльності та не є самозайнятою особою.
- Суб’єкт господарювання – особа, яка самостійно і на власний ризик здійснює господарську діяльність чи у схожий спосіб вчиняє інші дії з метою отримання прибутку. В межах цих Умов використання, суб’єкт господарювання є особою, що здійснює господарську діяльность. Положення цих Умов користування, що стосуються суб’єктів господарювання, застосовуються також до покупців, які зазначають ідентифікаційний номер в замовленні.
- Договір купівлі-продажу – договір, укладений між продавцем та покупцем через інтернет-магазин, за умовами якого продавець передає майно (товар) у власність покупцеві, а покупець приймає майно (товар) і зобов’язується сплатити за нього певну грошову суму.
- Споживчий договір – договір купівлі-продажу, надання послуг чи інший договір про реалізацію продукції згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та Цивільним кодексом України, сторонами якого є споживач та продавець.
- Товар – майно, що пропонується до продажу продавцем через інтернет-магазин.
- Постачальник послуг доставки – кур’єрська служба, що здійснює перевезення товару від продавця покупцю або експлуатує пункти самовивозу.
- Робочі дні – дні в календарному тижні з понеділка по п’ятницю, за виключенням субот, неділь та святкових (неробочих) днів згідно із чинним законодавством України.
- Цивільний кодекс – чинний Цивільний кодекс України.
- Код на знижку – набір певних літер та цифр; знижка на товар для покупця застосовується після введення їх у відповідному полі при оформленні замовлення. Коди на знижку надаються в рекламі про знижку на продукцію чи надсилаються на електронну пошту.
- Подарунковий сертифікат – подарункова картка, придбана через інтернет-магазин, що може бути роздрукована чи надана в електронній формі. Частина сертифікату є кодом; після введення коду у відповідне поле в кошику, від кінцевої ціни товару буде віднято суму, зазначену в сертифікаті.
- Договір, укладений на відстані – договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку.
III. Порядок укладення договору купівлі-продажу
1. Розміщення товару продавцем в інтернет-магазині є пропозицією укласти договір (офертою), договір купівлі-продажу вважається укладеним на момент, коли покупець оформив (надіслав) замовлення. Оформляючи замовлення покупець погоджується з цими Умовами використання.
2. Товар в інтернет-магазині має належну назву та зазвичай відображається разом із описом, що містить інформацію про матеріал товару та інші властивості товару, а у випадку, якщо товар виробляється у різних розмірах та кольорах, покупець може обрати розмір і колір до перенесення товару в кошик.
3. Покупець обирає товар, його колір, розмір та інші параметри товару, які пропонуються до вибору, та переміщає товар до кошика натискаючи на кнопку «Додати в кошик» («В кошик» чи на кнопку із зображенням кошика). У процесі замовлення товару покупець може повернутись до минулих етапів з метою перевірки замовлення чи внесення до нього змін.
4. До моменту, коли процес оформлення замовлення не буде завершений покупцем шляхом натискання на кнопку «Замовити» та замовлення стане обов'язковим, покупець може скасувати своє замовлення на будь-якому етапі шляхом припинення оформлення замовлення чи обравши товар у спосіб, вказаний вище, та вийшовши з веб-сайту, на якому оформляється замовлення.
5. Після оформлення обов’язкового замовлення, покупцю буде надіслано підтвердження розміщення замовлення на електронну адресу, вказану при оформленні замовлення; підтвердження включатиме, серед іншого, номер замовлення та дані щодо укладеного договору купівлі-продажу.
6. Продавець може зв’язатись з покупцем стосовно замовлення за номером телефону, що зазначений покупцем при оформленні замовлення, щодо питань, що стосуються виконання договору купівлі-продажу.
7. Обслуговування та надання інформації про товари в Інтернет-магазині здійснюється українською мовою. Письмові або електронні документи, які підтверджують укладення договору купівлі-продажу, передбачені цими умовами, а також інша інформація, визначена Законом України "Про електронну комерцію", в тому числі щодо предмета електронного договору, надаються українською мовою. Інформація, надана українською мовою, може дублюватися іншими мовами.
8. Після підтвердження замовлення покупця, що одночасно є укладенням договору купівлі-продажу між покупцем та продавцем, замовлення буде архівоване з метою його виконання та подальшої доставки та буде доступне покупцю після входу до його обліковий запис. Покупець-споживач має право розірвати договір купівлі-продажу без жодних штрафних санкцій до моменту відправлення замовленого товару. Тим не менш, покупець зобов’язаний проінформувати продавця про таке розірвання засобами телефонного зв’язку чи листом на електронну пошту продавця. Будь-які зміни до замовлення чи виправлення помилки можливі до моменту відправлення замовленого товару, за винятком зміни способу оплати за умови наявності попередньої згоди продавця.
IV. Ціна товару
1. Ціна товару та послуг зазначається в інтернет-магазині та включає ПДВ та інші податки і збори згідно із вимогами чинного законодавства України. Вартість доставки та інші витрати пов’язані з доставкою товару можуть змінюватись в залежності від обраного способу доставки та оплати.
2. Ціна товару, визначена на момент оформлення замовлення, є обов’язковою для продавця та покупця та не може бути змінена після оформлення замовлення, навіть у випадку, якщо продавець згодом змінює ціну товару чи у випадку подальшого застосування знижок на товар. При обміні визначеного товару на інший розмір, покупець повинен оплатити ту ж ціну, що була визначена в первинному замовленні.
3. Продавець залишає за собою право змінювати ціну товару, що пропонується до продажу через інтернет-магазин та організовувати знижки та рекламу про знижку цін на продукцію відповідно до чинного законодавства України.
4. Продавець надає різні види знижок (знижка лояльності, знижка, що залежить від кількості придбаного товару, знижка за кодом, тощо). Кожна знижка може бути використана лише один раз, якщо прямо не встановлено інше. У випадку багаторазового використання чи якщо знижка застосована з порушенням правил певного виду знижки або розпродажу, продавець має право відмовити в наданні такої знижки. Покупцю повинна бути надана можливість оформлення замовлення без такої знижки та він має бути проінформований про таку можливість.
Код на знижку. В одному замовленні може бути використано лише один код на знижку.
V. Умови оплати
1. Оплата ціни товару здійснюється у національній валюті України (гривні).
2. В процесі оформлення замовлення покупець може обрати один із методів оплати ціни товару:
- Оплата після отримання: готівкою при отриманні товару від кур’єра; готівкою чи карткою.
- Оплата заздалегідь (безготівковий розрахунок): оплата карткою, GooglePay або Apple pay
3. Обраний спосіб оплати ціни товару може бути змінений після оформлення замовлення лише за наявності попередньої згоди продавця.
4. Згідно із частиною 11 статті 11 Закону України «Про електронну комерцію» продавець надає покупцю підтвердження вчинення електронного правочину у формі електронного документа, квитанції, товарного чи касового чека, квитка, талона або іншого документа у момент вчинення правочину або у момент виконання продавцем обов’язку передати покупцеві товар.
5. Інша інформація щодо певних способів оплати наявна також в окремому розділі Способи оплати
VI. Умови доставки
1. Продавець доставляє товари виключно в межах території України.
2. Продавець зобов’язується доставити товар покупцю разом із всіма складовими товару чи аксесуарами відповідно до договору купівлі-продажу. При оформлені замовлення покупець може обрати серед таких способів доставки товару:
- доставка кур’єром на адресу, визначену в замовленні,
- самовивіз із однієї з партнерських точок видачі товару.
Обов’язок продавця з доставки товару вважається виконаним на момент, коли продавець надає можливість покупцю розпоряджатись товаром у місці виконання та заздалегідь повідомляє про це покупця. Якщо продавець зобов’язаний надіслати товар, продавець доставляє товар покупцю (суб’єкту господарювання) шляхом передачі товару до першого перевізника з метою їхнього транспортування покупцю та шляхом надання можливості покупцю користуватись правами, що випливають з договору перевезення. Покупець (споживач) вважається таким, що отримав замовлений товар з моменту передачі товару покупцю перевізником.
3. Продавець зобов'язаний поставити Покупцеві наявний на складі товар протягом шести робочих днів з дня укладення Договору купівлі-продажу.
4. Строки доставки, що зазначаються на сайті, мають інформативний характер. Вони вираховуються з врахуванням очікуваних строків доставки транспортних компаній.
5. Покупець несе всі витрати, пов’язані із доставкою та упакуванням, що були обрані покупцем у замовленні; витрати на доставку та упакування закріпленні у прейскуранті продавця. Вартість доставки та витрати, пов’язані з доставкою товарів, а також інформація щодо способів доставки, доступна у розділі Способи та вартість доставки
VII. Розірвання договору в односторонньому порядку та за взаємною згодою сторін
1. Продавець має право розірвати укладений з покупцем договір в односторонньому порядку, якщо замовлений товар знятий з виробництва та не поставляється, а також у випадку наявності очевидної помилки у вартості товару (наприклад, якщо ціна очевидно відрізняється від звичайної ціни для цього виду товару).
2. Покупець, який є суб’єктом господарювання, може подати запит на розірвання договору купівлі-продажу в будь-який час з моменту укладення договору до моменту відправлення товару продавцем. Договір купівлі-продажу вважатиметься розірваним за взаємною згодою сторін договору в момент, коли продавець надасть покупцю згоду на розірвання договору купівлі-продажу.
VIII. Умови одностороннього розірвання договору покупцем, який є споживачем
1. Відповідно до частини 4 статті 13 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.
2. Процедура одностороннього розірвання договору:
- Покупець зобов’язаний проінформувати продавця в письмовій формі про своє бажання розірвати договір в односторонньому порядку не пізніше, ніж на 14-й день після отримання товару.
- Покупець зобов’язаний надіслати товар разом із накладною (якщо вона зберіглась) або з іншим підтвердженням договору купівлі-продажу (аби ми могли ідентифікувати точно, який товар відповідає якому договору купівлі-продажу), продавцю.
Адресу для повернення товару треба вибрати відповідно до використовуваного перевізника.
У разі надсилання відправлення за допомогою кур’єрської служби Meest Expresse покупець повинен надіслати товар за адресою: Україна, 79035, м. Львів, вул. Зелена, 147, Отримувач – Росан Глобал (4home). Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03. Для відправлення посилки за допомогою Мeest Express виберіть послугу «на Склад».
У разі надсилання відправлення за допомогою Нової Пошти покупець повинен надіслати товар за адресою: Відділення Нова Пошта № 3, Україна, 79034, м.Львів, вул. Угорська, 22 (заїзд із вул. Луганської), Отримувач – СП РОСАН (ASTOREO). Телефон Отримувача: +38 050 430 14 30
У разі надсилання відправлення за допомогою Укрпошти покупець повинен надіслати товар за адресою: CП Росан а/с 48 (ASTOREO), Україна, 79000, м. Львів, вул. Словацького,1. Телефон Отримувача: +38 067 670 23 03
- Витрати, пов’язані з поверненням товару при односторонньому розірванні договору, несе покупець. Поверненню підлягає лише товар, що не був у споживанні, товарний вид якого збережено та який є укомплектований (включаючи аксесуари). Додавання накладної до товару не є обов'язком покупця.
3. Після одностороннього розірвання договору покупцем, продавець невідкладно (без невиправданої затримки), але не пізніше, ніж через 30 днів після такого розірвання, повертає покупцю грошові кошти, включаючи вартість доставки за вартістю найдешевшого способу доставки, що пропонувався продавцем. Проте продавець не зобов’язаний повертати грошові кошти покупцю до моменту передачі товару чи надання покупцем доказів відправлення товару продавцю.
4. При односторонньому розірванні договору покупцем продавець повертає сплачені на підставі укладеного між сторонами договору купівлі-продажу грошові кошти не пізніше, ніж через 30 днів з моменту розірвання договору. Якщо оплата ціни товару здійснювалась карткою, грошові кошти повертаються покупцю із застосуванням такого ж способу оплати. Якщо платіжна система відхиляє переказ з будь-якої причини, продавець запитує в покупця номер його банківського рахунку з метою повернення коштів. Лише у випадку, якщо цей спосіб повернення коштів є неможливим, продавець повертає кошти грошовим переказом. Отримана сума буде повернена покупцю у інший спосіб за попереднім погодженням відповідного способу повернення з покупцем та якщо такий спосіб не спричинить додаткових витрат. Отримані кошти не можуть бути повернуті на рахунки, призначені для погашення позик, кредитів, заощаджень, тощо.
5. Право на акційну вигоду (подарунок, знижку чи інший вид вигоди) виникає, якщо замовлення відповідає умовам отримання актуальних акційних пропозицій. Якщо покупець розриває договір в односторонньому порядку, він не наділений таким правом. Подарунок повертається разом із товаром, який повертається покупцем. Якщо покупець повертає лише частину товару і вартість залишених товарів не перевищує визначений ліміт на право отримання подарунку, покупець також зобов’язаний повернути подарунок. В іншому випадку, з покупця стягуються кошти у розмірі звичайної ціни подарунка.
IX. Права, що виникають внаслідок неналежного виконання умов договору, гарантія
1. Продавець несе відповідальність за наявність недоліків у товарі перед покупцем. Відповідальність продавця перед покупцем полягає, зокрема, в тому, що в момент, коли ризик випадкового псування і знищення товару переходить до покупця:
- товар має властивості, які були визначені сторонами, а якщо між сторонами не було такої домовленості, то товар має властивості, які описані виробником або які свідомо очікувалися покупцем з урахуванням виду товару і його реклами,
- товар придатний для мети, визначеної продавцем, або для мети, яка є спільною для певного виду товару,
- товар відповідає за якістю чи зовнішнім виглядом погодженому зразку чи моделі, якщо якість або зовнішній вигляд визначались за узгодженим зразком або моделлю,
- товар є відповідної кількості, розмірів та ваги,
- товар відповідає законодавству.
2. Покупець має право пред'явити претензії щодо недоліків товару протягом двадцяти чотирьох місяців з моменту його отримання. Вищевказане не поширюється:
- на товар, проданий за нижчою ціною через недолік, який був причиною зниження ціни,
- на знос товару, спричинений його нормальним використанням,
- на товар, що був у використанні, коли він має недолік, відповідний мірі використання або зносу, який товар має в момент його отримання покупцем,
- якщо це обумовлено природою товару.
3. Якщо неналежне виконання договору є порушенням умов договору, покупець має право:
- на усунення недоліків або на поставку нового товару без недоліків або на поставку відсутніх частин, якщо це не є непропорційним до характеру недоліку, проте якщо недолік стосується тільки частини товару, покупець може вимагати тільки обміну такої частини; якщо це неможливо, покупець має право розірвати договір. Однак, якщо це непропорційно характеру недоліку, зокрема, якщо недолік може бути усунутий без невиправданої затримки, покупець має право на безкоштовне усунення недоліку;
- на усунення недоліку шляхом ремонту товару;
- на пропорційне зменшення ціни товару;
- на розірвання договору.
Покупець повинен повідомити продавця про право, яким він хоче скористатися, при повідомленні про недолік або якнайшвидше після повідомлення про недолік. Без попередньої згоди продавця покупець не може змінити вибране право; це положення не застосовується, якщо покупець вимагає усунення недоліків, що є невід'ємними. Якщо продавець не усунув недолік в належний строк або не повідомив покупцеві про свій намір не усувати недолік, покупець може вимагати знижку з ціни товару замість усунення недоліку або розірвати договір. Покупець-споживач має право на відповідне зменшення ціни товару і в тому випадку, якщо продавець не може відправити новий товар, обміняти його частину або відремонтувати його, а також якщо продавець не організовує ремонт у належний час або якщо організація ремонту заподіює споживачеві значні незручності.
4. Якщо неналежне виконання не є істотним порушенням умов договору, покупець має право вимагати усунення недоліків або отримання належної знижки з ціни товару. Якщо покупець не скористається своїм правом на зменшення ціни товару чи розірвання договору, продавець може відправити відсутні частини або усунути істотні недоліки. Інші недоліки можуть бути усунуті продавцем на його розсуд, шляхом ремонту товару або шляхом відправки нового товару. Якщо продавець не усуне недолік у встановлений строк або якщо продавець відмовиться усунути недолік, покупець може вимагати пропорційного зменшення ціни товару або розірвання договору. Покупець не може змінити своє рішення щодо реалізованого права без попередньої згоди продавця.
5. Покупець має право на отримання нового товару або заміну деталей також в разі наявності недоліку, що унеможливлює належне використання товару через повторне виникнення недоліку після ремонту або через виникнення більшої кількості недоліків. У цьому випадку покупець також має право розірвати договір.
6. Якщо строк, протягом якого товар може бути використаний, зазначений на товарі, його упаковці, в наданій до товару інструкції або в рекламі відповідно до інших нормативно-правових актів, продавець надає покупцю гарантію якості в цьому обсязі. Гарантуючи якість, продавець зобов'язується, що товар буде придатний для використання за прямим призначенням протягом певного періоду часу або що він збереже свої звичайні властивості. Гарантійний строк обчислюється з моменту передачі товару покупцеві; якщо сторонами домовлено надсилання товару, то з моменту, коли товар прибув до місця призначення. Покупець не має права на гарантію, якщо недолік виник в результаті дій третіх осіб, випадку або непереборної сили після того, як ризик пошкодження товару перейшов до покупця. Це не стосується випадків, коли недолік виник з вини продавця.
7. Покупець повідомляє продавця про виникнення будь-яких прав, що виникають внаслідок неналежного виконання умов договору у формі претензії. Претензія може бути пред'явлена також шляхом надсилання претензії разом із товаром за адресою: СП РОСАН (повернення ASTOREO) Відділення «Нова Пошта» № 3, Україна, 79000, м. Львів, вул. Угорська, 22. Якщо покупець скористається правом, що виникло внаслідок неналежного виконання договору, продавець письмово підтвердить час такого неналежного виконання, а також виконання ремонту і його тривалість.
Детальні інструкції про те, як подати скаргу, доступні в розділі Рекламація
X. Спеціальні положення про подання претензій покупцем, що є споживачем
1. Продавець або його уповноважений співробітник повинен прийняти рішення за результатом розгляду претензії негайно, в більш складних випадках - протягом трьох робочих днів. Цей строк не включає час, необхідний для професійної оцінки недоліку відповідно до типу товару чи послуги. Претензії, включаючи усунення недоліків, повинні бути задоволені невідкладно (без невиправданої затримки), не пізніше ніж за 30 днів з дня пред'явлення претензії, якщо інший строк не буде узгоджено сторонами. Після закінчення цього строку споживач має права, аналогічні правам при наявності недоліку, усунення якого є неможливим.
2. Продавець зобов'язаний надати споживачеві письмове підтвердження про те, коли споживач скористався своїм правом, про зміст його претензії і про спосіб розгляду претензії, про який просив споживач; продавець також зобов'язаний надати споживачеві підтвердження про дату і спосіб розгляду претензії, включаючи підтвердження ремонту і його тривалості, або письмове обґрунтування відмови в задоволенні скарги. Вся вищевказана інформація направляється споживачу електронною поштою (додається підтвердження про отримання претензії та протокол розгляду претензії).
3. Продавець інформує покупця, що Головні управління Держпродспоживслужби України розглядають скарги, заяви i пропозиції громадян з питань захисту прав споживачів i вживають необхідних заходів для їхнього розв'язання, а також консультують споживачів з питань законодавства про захист прав споживачів.
XI. Захист персональних даних
Всю важливу інформацію про обробку персональних даних можна знайти тут: Опрацювання та захист персональних даних
XII. Вирішення спорів
1. Всі спори, що виникають між продавцем і покупцем, вирішуються у судовому порядку.
2. Покупець-споживач має право звернутись до Держпродспоживслужби України, її територіальних органів (https://dpss.gov.ua/) з питань захисту прав споживачів. Детальніша інформація доступна на веб-сайті Держпродспоживслужби України. Звернення до Держпродспоживслужби України подається в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».
3. Звернення споживача до Держпродспоживслужби України не впливає на право сторін звернутися до суду.
4. На час переговорів щодо мирного врегулювання спору позовна давність, передбачена Цивільним кодексом України, не набуває чинності до тих пір, поки одна зі сторін спору прямо не відмовиться від продовження переговорів.
5. Нагляд за дотриманням зобов'язань за Законом України «Про захист прав споживачів» здійснює Держпродспоживслужба України (https://dpss.gov.ua/).
XIII. Заключні положення
Ці Умови використання є чинними в редакції, опублікованій на сайті продавця в день розміщення (оформлення) покупцем замовлення за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем. Чинна редакція Умов використання також надсилається покупцеві разом з підтвердженням замовлення. Продавець залишає за собою право змінювати Умови використання.
м. Pardubice, 10.8.2024
Ці умови надання послуг набувають чинності та дії з 10.8.2024