Служба підтримки клієнтів +380 (44) 3562590 (пн-пт: 8:00-16:00)

Меню

Пошук

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Кошик

Ваш кошик порожній.Хіба це не прикро?

Робити покупки з нами - одне задоволення. А порожній кошик дуже засмучує :-(

Будинок
Головна
>
Meest Пошта деталі

Meest Пошта деталі

  • Повідомлення про доставку відправлення буде надіслане вам кур'єром  через SMS.
  • Стан доставки вашого замовлення можна відстежувати на сайті www.t.meest-group.com
  • Якщо термін доставки вас не влаштовує, ви можете легко змінити його, відповівши на SMS-повідомлення або зв'язавшись з кур'єром.
  • У разі доставки з післяплатою вартість відправлення можна сплатити кур'єру готівкою або безготівковим способом через мобільний додаток Meest.  Кур'єр не має терміналу для оплати карткою.
  • У разі невдалої спроби доставки ви отримаєте повідомлення, рекомендуємо домовитися з кур'єром про інший термін доставки (стандартна пропозиція Meest передбачає дві спроби доставки).
  • Доставка триває 8–12 робочих днів залежно від місцезнаходження адресата.
  • Якщо доставка за адресою вас не влаштовує, ви можете безплатно перенаправити відправлення в пункт або автомат видачі Meest, де воно буде доступне для отримання протягом 5 робочих днів.
  • З усіх інших питань, що стосуються процесу доставки вашого замовлення звертайтеся, будь ласка, в компанію Meest www.ua.meest.com